Presentació de Comunicacions

Com és tradicional en totes les edicions del CFE, la presentació de comunicacions és un procés molt actiu en el qual participeu centenars de persones. Comproveu sempre les dates clau per poder seguir el procés.

PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS

Consulteu les taules temàtiques per contextualitzar la presentació de la vostra comunicació. Al 8CFE s’estrena una nova eina per a la presentació de comunicacions. Optimitza el disseny, millora la comunicació amb el Comitè Científic i habilita una funcionalitat per a la comunicació directa amb la Secretaria Tècnica. Esperem que us agradi.


Les actes del Congrés reuniran tota la producció científica i tècnica que ha generat el sector en els darrers quatre anys. L’organització ha establert que les comunicacions siguin de dos tipus:

  Comunicació original

Es tracta de treballs cientificotècnics originals que, amb una extensió d'entre 1.000 i 6.000 paraules (excloent-ne títol, autors, afiliació, resum, llistes de referències i paraules clau), presenten resultats i desenvolupaments innovadors a les diferents taules temàtiques.

  Síntesi

Són els treballs que recopilen resultats majoritàriament de treballs i experiències publicats que, després d'una adequada posada a el dia, poden aportar llum sobre els aspectes tractats en les diferents taules temàtiques. No s'admetran treballs que consisteixin exclusivament en revisions bibliogràfiques o repeticions de treballs anàlegs ja presentats. L'extensió dels treballs de síntesi ha d’estar entre les 6.000 i les 12.000 paraules (excloent-ne títol, autors, afiliació, resum, llistes de referències i paraules clau).

  Idioma

Sol d'admeten comunicacions en castellà.


En la fase de presentació de resums, aquests tindran una extensió màxima 200 paraules i s'indicarà la proposta de l'autor de la mena de presentació de la comunicació en el Congrés. Ja en la fase de textos complets, disposaràs de plantilles per a poder escrbir el teu treball.

Recorda consultar les Taules Temàtiques per a contextualitzar la presentació de la teva comunicació.

Consells i novetats:

1. Pots canviar l'autor principal de la comunicació al llarg de tot el procés.
2. Encara que estiguis registrat com a usuari, has d'incloure't com a autor en cada comunicació que presentis.
3. Pots crear la teva comunicació i editar-la més endavant dins de la fase en curs. Quan la tinguis llesta, has de "Guardar i presentar" per a acabar el procés.

El registre d'usuari en l'aplicació de gestió de comunicacions és només vàlid per a la presentació de treballs. No està relacionat a la inscripció al Congrés.

Per a qualsevol dubte o suggeriment, escriu si us plau a gestion@congresoforestal.es o comunica't co nla Secretaria Tècnica dins d'aquesta aplicació Gràcies!